Perfect housewife


Jag har kommit in i en liten bakhumörsperiod. Att baka är en mysig susselsättning, det luktar gott i hela lägenheten och sambon blir glad av att få provsmaka alla goda kakor. Idag har jag bakat citronmuffins och jag kan skryta med att de var ljuvligt goda. De står på diskbänken och svalnar nu och sen ska jag lägga dem i en fin liten burk och ta med ut till familjen. Jag lovar även mina kära vänner (ni vet vilka ni är) att bjuda hem allihop på ett stort kakkalas en dag!



Det är nog dags att provsmaka en till snart! ;)


Lollsan:

Min käääära o underbart raaaara pregnant woman, jag hoppas där e muffins kvar tills på fredag ?! (a) hihi ! ;) Jag ringer dig innan jobb imorgon (eller ja idag blir det, för klockan är redan kvart över ett) Pussenuss



SKRIVET DEN: 2010-01-21 KL: 01:16:32
Lina K:

Mumsigt värre! =) Gillar också att baka, men blir inte alltför ofta då vi bara är 2 st hos oss ... får lov att ordna många fester och kalas istället =P



SKRIVET DEN: 2010-01-28 KL: 13:37:41 URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: