Morgonstund har guld i mun


Det finns inget bättre än en lugn och skön morgon. Man går upp lagom tidigt, går ut med hunder, tar ett varmt bad och sen gör man en stor frukost som man sitter och äter i lugn och ro. Jag har suttit och sörplat på min smoothie i en halvtimme nu och eftersom jag inte har något planerat idag kan jag sitta här hur länge jag vill. Nu när jag endå håller på att prata om mat kan jag passa på att nämna att min gulaschsoppa igår blev gudomlig. Det är utan tvekan den godaste mat jag själv lagat i hela mitt liv, om man nu ska skryta lite.

Imorgon är det andra bullar för då börjar skolan igen. Jag tror bestämt att det blir en tur ut till Väla idag för att dränka mina sorger i lite shopping. Låter inte det som en bra idé?



Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: