Lite gulaschshoppa i vinterkylan?


Idag leker jag flitig hemmafru och håller jag på att göra hemmagjord gulaschsoppa. Den halvfärdiga soppan står och puttrar på spisen och det luktar vitlök i hela köket. Jag blir sugen på varm soppa när det är kallt ute så det fick bli ett storkok idag. Såvida min kära sambo inte är vrålhungrig lär det blir över några portioner att frysa in också, perfekt. I övrigt händer det inte så mycket annat idag. Jag har ett enormt shoppingsug som antagligen beror på att jag längtar till våren, men jag försöker hålla fingrarna i styr. Januari är en lång och fattig månad efter alla festligheter så det är bäst att hålla i pengarna ett tag till ialafall.



Visst blir ni lite sugna?

Madeleine:

Mumsfillibaba :9



SKRIVET DEN: 2010-01-05 KL: 22:41:43 URL: http://frokencederberg.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: