Fika, plugga och hämta paket


Den här dagen fick en lite tråkig start. Satt mig på bussen påväg till skolan strax innan nio imorse men fick hoppa av på halva vägen eftersom jag började må dåligt. Ibland när jag är stressad eller känner mig pressad eller inträngd blir jag yr i huvudet, illamående och får lite svårt att andas. Det beror antagligen på att jag inte är van  vid att blodtrycket och blodsockret är lite ostabilt nu under graviditeten. Jag bestämde iallafall för att ta bussen tillbaka och så fort jag kom hem mådde jag bra igen.

Nu har jag hela dagen framför mig och jag ska skriva på skolarbetet här hemma istället. I eftermiddag ska jag även träffa Cassandra och Theres för en liten fika i stan. Det är ju så sällan jag träffar mina gamla goa tjejkompisar så det ska bli mysigt med en god kaka och massa tjejsnack. Innan jag ska tilll stan ska jag hämta ut ett paket från posten för jag fick precis ett avi av brevbäraren. Jag väntar på tre paket som är påväg och jag hoppas de kommer idag eller imorgon för dem är efterlängtade allihop. Att "få" paket är en stor glädjehöjare fast att man inners inne vet att man betalat innehållet själv. 



Avslutar inlägget med en bild på Nicole Richies nya look. Hon är så jäkla snygg! Även om jag inte kommer i ett enda par av mina jeans är hela hon inspiration på hög nivå.  Nicole Richie har länge varit min största stilförebild och nu har hon dessutom gått från blondin till brunett, jag säger bara wow!

cassandra:

Hej Jenny! Har hört att du är gravid! Grattis! Vad kul! Ville bara berätta att Denise och Cathrine också är det just nu! hehe!



SKRIVET DEN: 2010-01-14 KL: 17:14:33

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: