En tidig morgon


Jag hade satt väckarklockan på 06.00 eftersom jag tänkt göra lite skolarbete nu på morgonen men det var helt omöjligt att gå upp då. Snoozade till kvart i sju och det var tur för och nu sitter jag här och är redan klar med arbetet. Ska snart göra mig en stor och god frukost sen ska jag fixa till mig i lugn och ro och förbereda mig för en projektarbetsdag i skolan. När jag kommer hem i eftermiddag ska jag slänga ut julgranen och rensa ut det sista av julpyntet. Jag vill ha rent och snyggt nu så vi snart kan börja förbereda vår lilla lägenhet inför bebisens ankomst, hihi :)


Madeleine:

Jotack, jag är också grymt sugen på den koftan :P



SKRIVET DEN: 2010-01-12 KL: 09:10:39 URL: http://frokencederberg.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: