En nyttig start på dagen


Jag har precis laddat upp med en omega-3 och proteinrik frukost och ska snart hoppa in i duschen och fräscha till mig. Jag är ledig från skolan idag men jag har en del saker jag ska hinna med så dagen kommer rulla på endå. I eftermiddag ska jag till veterinären med Nalle som inte riktigt är sig själv längre. Han har haft ett konstigt beteende de senaste veckorna och jag vet inte vad det beror på så det är bäst att en veterinär får titta på honom. Han kanske har ont någonstans? Eller behöver han helt enkelt kastreras. Det får jag reda på efter att veterinären har ruinerat mig på mina sista slantar.. Huvudsaken är iallafall att lilla vovven blir sitt vanliga mysiga jag igen.



Visst ser min nyttiga frukost god ut? En äggmackis, avocado med örtsalt, ett stort glad mjölk och en vitamintablett - Jag är redo för en fullspäckad dag!

Jenny:

Vad sugen jag blev på en äggmacka nu, var så längesen. Det ska jag äta när jag kommer hem från jobbet! :D



SKRIVET DEN: 2010-01-21 KL: 17:01:43 URL: http://jennystefan.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: