Aj min lilla kind


Jag har så ont i min kind och käke att jag knappt kan äta. Jag har en visdomstand (jag börjar visst bli vis) som håller på att växa ut och den är vass och skaver i kinden. Så nu har det blivit ett sår eller en enorm blåsa inne i kinden som gör att halva ansiktet värker. Ringde precis tandläkaren och det verkar som att det är "normalt" att få så ont men jag ska endå dit på onsdag för en liten undersökning. Vill ju inte ha någon stor infektion i munnen... Jag får nog gå till maxi i eftermiddag och köpa glass och leva på det resten av dagen.

 


Lite Ben & Jerrys får mig nog att må betydligt bättre. God glass gör en på bättre humör och kyler gott där man har ont, finns inget bättre! New York super fudge chunk och halfbaked är mina favoriter. Underbar chokladglass och massvis med goda chokladbitar, chokladöverdragna nötter och bitar av kakdeg. Yummi!

Madeleine:

Mums... Vi åt Chocolate Macadamia igår. Har aldrig smakat den innan men den var jättegod :9



Krya på dig med tanden!



SKRIVET DEN: 2010-01-25 KL: 12:03:00 URL: http://frokencederberg.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: