Uppe med tuppen


Godmorgon! Jag vaknade 04.45 imorse och efter det kunde jag inte somna om. Låg kvar i sängen i två timmar och vred och vände på mig men när klockan var strrax innan sju gav jag upp. Känner mig inte ett dugg trött så jag antar att jag är utvilad trots knappt fem timmars sömn. Nu ska jag iallafall göra frukost och vänta på att Stefan också kommer upp.

Idag står det Louise på schemat. Vi ska ta en runda till stan eller till väla och äta lunch och hon ska handla en ny digitalkamera. Jag måste även handla en present till min mormor och det är inte det lättaste. Vi får se vad jag fifflar ihop. Fredag och allt, och det blir myskväll framför let's dance med en stor skål godis. Jag har hållt mig borta från godis i ett par dagar så jag är sjukt sugen :P


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: