Trevlig alla hjärtans dag


Jag har haft en jättemysig dag här hemma tillsammans med Stefan. Det blev sent igårkväll så vi har bara tagit det lugnt och myst hela dagen. Nu ska vi strax äta middag sen ska vi kolla på film och äta gottis. Tycker allt man kan mysa till det lite extra på alla hjärtans dag. Jag har fått en jättesöt present också och världens finaste kort, jag har världens bästa man! Hoppas alla har en mysig kväll full med kärlek <3

Anonym:

jag såg hur han sprang runt och letade alla hjärtansdas present till dig och hörde hur han sa " var fan kan man köpa blommor på en lördag?" haha- sjukt sött :) Hoppas ni hade det massa mys :)



SKRIVET DEN: 2010-02-15 KL: 12:10:56
dmoln:

det är föresten jag.. Louann :P the dmoln som hörde hur din man svor ;)



SKRIVET DEN: 2010-02-15 KL: 12:11:37

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: