Tjugoandra februari


Jag är inte så pepp idag. Känner för att gräva ner mig i sängen och sova hela dagen, men jag måste till skolan. Det är nackdelen med att börja på eftermiddag, man sitter hemma och blir seg och får inte gjort något vettigt. Jag har en timme på mig att fixa till mig och rycka upp mig innan jag ska med bussen. Det är sportlovsvecka för de många men inte för mig som läser på universitet. Jag har istället världens tråkigaste vecka framför mig med sena föreläsningar och laborationer som måste göras. Nåja, jag ska bita ihop och sluta klaga. Det är trotas allt ens egna inställning som avgör om dagarna blir bra eller dåliga.

Någon mer som är lite depp?
Isåfall skyller vi på vädret.


Madeleine:

Jag är också lite depp :/



SKRIVET DEN: 2010-02-22 KL: 18:41:46 URL: http://frokencederberg.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: