TGIF


Godmorgon kära bloggläsare. Då är det fredag igen och det ser ut att bli en trevlig sådan. Ska ta en runda ner till stan i eftermiddag och handla födelsedagspresent till en kompis och kanske något trevligt till mig själv. Sen har jag skola 15-17 (sämsta tiden någonsin) och direkt efter det ska jag sätta mig på tåget ut till mami&dadios place för att låna deras bil. Ikväll blir det tjejmiddag och party med mina härliga tjejer och jag har sett fram imot den här kvällen hela veckan. Det ser ut att bli utgång i stan efteråt och det var inte igår jag var ute och skakade rumpan direkt. En helkväll med tjejerna är precis vad jag behöver!



Min senaste partykväll var i September och vi var en hel drös galna tjejer som hade riktigt kul tillsammans. Den här gången blir det såklart ingen alkohol, men jag lovar att ha lika kul endå.


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: