Stan och fika


Godkväll söta bloggläsare! Jag har precis kommit hem efter en mysig eftermiddag i stan. Jag åkte först ner till stan själv för att göra ett ärende på banken. Efter det blev det såklart en titt i butikerna men jag handlade ingenting, pluspoäng till mig. Gina och H&M har fått in så mycket fina vårkläder men eftersom snön inte verkar försvinna på ett par veckor till får pastellfärger, klänningar och tygskor vänta lite. När jag var påväg till bussen hem ringde Louise och sa att hon kunde komma ner och fika med mig, så jag vände igen. Vi tog en varm macka och vars en kaka på ebbas fik och pratade av oss lite, sen tog vi bussen hem tillsammans.

Nu ska jag varva ner lite och göra ett klädkollage sen ska jag laga lite middag till mig och min kära sambo. Lägger ut klädkollaget på bloggen sen :)

♥ L A I L A ♥:

kul med ett klädkollage sen =)



SKRIVET DEN: 2010-02-17 KL: 11:49:39 URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: