Risenta müslimix


Börja den här morgonen med en skål vaniljyoghurt och risenta müslimix, ni vet sån man kan blanda själv. Det är som att köpa lösgodis fast man lägger gryn, fröer och torkad frukt i påsen istället. När jag var på maxi blandade jag ihop ekologiska branflakes, pumpafrön, linfrön, gojibär, russin och torkade bananer. En riktig energi och antioxidantkick såhär på morgonkvisten, yummie. Om en timme bär det av till föreläsning på skolan som håller på fram till 12, sen ska jag träffa Madde en stund. Nu måste jag gå ut med hunden och fixa till mig, se you later!


♥ L A I L A ♥:

fan vad coolt då kan man välja vad man vill ha ju =)



SKRIVET DEN: 2010-02-18 KL: 11:19:51 URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: