Recension Strawberrynet


Förra veckan beställde jag ID mineralsmink från strawberrynet.com. Det är en amerikansk sida som säljer smink, parfymer och hudvårtprodukter från kända märken till jättebra priser. Det är lätt att beställa och man ser direkt på sidan hur mycket det kommer kosta eftersom frakt, moms och eventuella tullavgifter ingår i priset. Det tillkommer alltså inga dolda avgifter och man betalar säkert med sitt bankkort och pengarna dras direkt. Efter gjord beställning får man ett mail om att beställningen är mottagen och sedan får man ett mail när beställningen blivit skickad. Man kan hela tiden ha full koll på vart paketet befinner sig och det tar 3-5 dagar tills ett avi dimper ner i brevlådan och paketet finns att hämta ut på posten.

Jag beställde ett bareminerals get started kit för 536kr (pris i Sverige ca 1000kr) och ett eyes cheek lips kit för 490 kr (pris i Sverige ca 800kr). Paketen var snyggt inslagna i glittrigt presentpapper och jag fick även en presentask med ett halsband i silver på köpet. Jag är jättenöjd med min beställning och kommer absolut handla hos strawberrynet fler gånger.



Jag ger strawberrynet 5/5 i betyg och kan varmt rekommendera sidan!


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: