Pysselsugen


Jag tog en liten runda på panduro innan idag och nu har jag suttit och letat efter lite bilder på fina smycken på internett. Jag har blivit galet pysselsugen och funderar på att plocka fram min låda med pärlor och börja göra egna smycken igen. Jag var inne i en period för ett par år sedan då jag handlade på mig en massa pärlor och satt och pysslade mycket med det. Men jag tröttnade efter ett tag och nu ligger lådan långt in i garderoben. Nu är jag sugen att börja igen och jag funderar starkt på att besttälla hem lite nya  roliga pärlor och annat material som behövs för att göra snygga smycken. Jag brukade beställa material från www.sirlig.se som är en trevlig liten hemsida med mycket och billiga pärlor, jag ska nog kika in där på direkten!




Makraméarmband är populära nu och det är inte så svårt att göra själv!

Madeleine:

Blev det några fina armband? :)



SKRIVET DEN: 2010-02-12 KL: 18:34:20 URL: http://frokencederberg.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: