Påfyllt i bokhyllan



Igår började bokrean och jag passade på att köpa mig en hög med böcker. Jag gillar att läsa men tar mig sällan tid. På sommaren finns det inget bättre än att ligga ute i solen med en bra bok och slappna av, det är riktig vardagslyx. Nu står iallafall sex nya böcker uppställda i bokhyllan, de tre twilightböckerna och Stieg Larssons milleniumserie. Jag vet inte vilken jag ska börja med. "Om jag kunde drömma" eller "män som hatar kvinnor", omöjlig kärlek eller deckare?


Cathy:

Du borde absolut börja med twilight böckerna. Dem är helt underbara. Speciellt fyran men den ser jag att du inte har än :) Men jag skulle råda dig till att börja med dem i alla fall :)



SKRIVET DEN: 2010-02-26 KL: 14:22:06
Madeleine:

Jag har inte läst Millenium-serien men jag råder dig ändå att börja med Twilight - de är magiska! Det tråkiga är bara att när man väl har börjat läsa dem vill man inte att de ska ta slut...



SKRIVET DEN: 2010-02-26 KL: 20:26:05 URL: http://frokencederberg.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: