Fantastiska vänner


Godkväll kära läsare. Sitter ensam hemma och fryser... Som tur är kommer Louise hit om en stund så ska vi köpa något gott att äta och gosa ner oss i soffan och prata skit. Vad hade jag gjort utan mina underbara vänner? Tråkigt nog blir det att vi ses allt mer sällan nu, alla har ju sina liv på sitt håll. Men när vi väl ses känns det lika bra som för 10 år sedan, vi är fortfarande samma glada tjejer. Trots att vi inte ses så ofta vet vi alltid vart vi har varandra och vi ställer alltid upp för varandra. Jag har få riktigt nära vänner, men jag vet att det är livslång vänskap och det betyder otroligt mycket för mig. Mina fina vänner (ni vet vilka ni är), jag älskar er och är tacksam över att ha er i mitt liv.



En sommarkväll på Ven för 4 år sedan (datumen stämmer ej). Minne för livet!

Madeleine:

Du ska veta att du är en underbar vän, Jenny <3



SKRIVET DEN: 2010-02-23 KL: 20:59:14 URL: http://frokencederberg.blogg.se/
Cassandra:

Föralltid gumman <3



SKRIVET DEN: 2010-02-25 KL: 13:55:33

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: