Ett kap från H&M


H&M har fyllt på med lite nytt i webbshoppen och det finns bland annat en skitsygg lång, lätt figursydd kavaj för bara 199 kr. Det kallar jag ett kap! Jag har redan en svart kavaj men en i mörkgrått hade inte varit fel och jag hade klickat hem en direkt om det inte hade varit för att magen är för stor. En snygg kavaj ger vilken outfit som helst ett rejält lyft. Hur snygg är inte modellens outfit nedan?

Laila:

guud vad kul! =) tack så mkt, desamma får jag ju säga då :D ja jag är i vecka 24 :P då är du en vecka före mig :P hehe ja det är lite läskigt, man oroar sig hela tiden, och hoppas att allt ska gå bra typ :P haha =)



SKRIVET DEN: 2010-02-11 KL: 14:57:14 URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: