Dagens tips - buxom lips


Jag tänkte tipsa om världens bästa läppglans med lip plump effekt - ID buxom lips! Det ger mycket glans och lagom med färg och sitter länge utan att kladda. Jag gillar annars inte att ha läppglans eftersom jag tycker det känns klibbigt och kletigt men jag älskar buxom lips. Dessutom fungerar glosset som lip plumper och gör läpparna fylligare utan stickande känsla, det är hot! När man stryker på glosset blir det efter en stund kallt om läpparna och man riktigt känner hur de sväller en smula och man får riktigt kyssvänliga läppar. Precis som allt annat ID smink är läppglanset bara gjort på naturliga ingredienser och är vårdande för läpparna. Så alla som vill ha fylliga sexiga läppar ska testa ID buxom lips, ni kommer inte bli besvikna.



Buxom lips finns att köpa hos bla makeupdesignbysara för 269 kr och på strawberrynet för 157 kr. Ordinarie pris ute i butik är ca 325 kr, men jag lovar att det är värt vart enda öre.


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: