Bed sweet bed


Ligger nerbäddad i sängen och ska snart nanna kudden, ska upp klockan sju imorgonbitti. Idag har det inte hänt så mycket och imorgon händer det ännu mindre. Går i skolan nästan varje dag nu och har en massa skoluppgifter att ta tag i så jag måste ta mig i kragen nu. Idag har jag kommit fram till att jag ska ta mitt studieuppehåll från och med sista april. Jag hinner inte gå klart hela sista kursen men den är uppdelad i två delar, tenta och uppsats och jag har tänkt klara tentan så iallafall halva kursen är avklarad innan jag slutar. Det är min plan och jag hoppas jag kommer orka gå i skolan så länge och att magen inte blir för stor. Jaja, den som lever får se.

Nu tror jag bestämt att det är dags för lite skönhetssömn.
Godnatt sötnosar! <3



Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: