Bebisdröm och kinarestaurang

Mumma, vad jag sovit gott inatt! Fast jag drömde en dum dröm om att jag inte klarade ta hand om bebisen. Jag tror det var en pojke i drömmen och jag kunde inte hålla honom rätt, jag tappade honom, jag visste inte hur jag skulle få honom att äta och jag glömde honom i vagnen på tågstationen i stan. Jag lovar er att det aldrig kommer hända i verkligheten! Konstiga bebisdrömmar lär det bli många av de kommande tre månaderna för det är klart man är nervös och lite orolig och tänker mycket. Nåja, tur att det bara var en dröm och att jag vaknade pigg och glad endå. Idag ska jag bara vara hemma under dagen och ta det lugnt och kanske gå till posten och hämta ut ett paket. Sen ikväll blir det mysigt restaurangbesök med familjen och mormor&morfar. Det är fina mormor som bjuder ut för att fira sin födelsedag och det ska bli jättetrevligt. Stefan är dessutom ledig i helgen för första gången på flera veckor så det är underbart att jag får en helkväll med alla jag älskar!



Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: