Mellandagar


Jag har visst gått och blivit lite förslöad under julen... Dagarna flyter på och det är bara 3 dagar kvar på det här året. Julen har varit mysig och vi har fått många fina julklappar. Skriver mer om det sen och så ska jag lägga in lite bilder från julfirandet.

Min mammi har precis hämtat upp Albin och hunden för jag ska snart iväg och fixa mina naglar. Ska bli skönt att få bort det röda glittret och istället få dem riktigt nyårsfina. Tror det blir något med svart eller silvrigt glitter, jag får se hur jag känner när det är dags. Tror att jag ska köra lite tidigare så jag hinner sola också! Det är över 1,5 år sedan jag solade sist så det är på tiden att jag får lite färg. Jag får passa på när jag är barn-, man- och hundfri.



Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: