En vecka kvar till julafton


Alla julklappar är köpta och inslagna, julkorten är skickade, snön ligger på marken, sambon är ledig och granen är klädd. Allt är fixat och klart och det är en vecka kvar till julafton. Mysigt! Jag har fyra jobbpass i butiken nu under helgen och i början av nästa vecka, sen resten av tiden ska jag bara mysa med min familj. 

Idag ska jag och Albin på babysim. Det är sista gången innan juluppehållet. Pappa är sjuk och får stanna hemma men mormor och moster följer med och tittar istället, och det ska bli kul. Albin måste ju få visa hur duktig han är när han dyker. Efter simmet ska vi snabbt hem och byta om sen ska vi på 74års kalas hos min morfar. Det är en trevlig dag som står på schemat idag.



MYS, MYS, MYS!

sibel:

såå söt han e !!:)) hiihi



SKRIVET DEN: 2010-12-19 KL: 16:59:17

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: