Babysim med pappa


Idag är det dags för babysim igen men jag måste tyvärr jobba, så Albin och pappa får klara sig själva. Idag ska bebisarna dyka för första gången och det känns tråkigt att jag missar det. Fast å andra sidan hade jag nog haft lite svårt att trycka ner mitt eget barn under vattnet. Undrar hur han kommer reagera. Han har hamnat under vatten en gång innan och då blev han väldigt chockad och sa inte ett ljud eller rörde en min på en lång stund. Fast nu när det är i en varm bassäng med sång och lek kommer det nog vara annorlunda. Spännande kommer det iallafall bli. Pappa kommer få en ordentlig prövning sen när det är dags för dusch och påklädning för Albin är inte jätteglad för duschen. Det kommer säkert gå bra och dem kommer få en jättemysig dag tillsammans!

Paddan och Grodan <3




Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: