9:e December


Hej bloggisen, det var ett tag sedan...

Här är allt toppen och veckorna bara springer iväg. Den senaste veckan har vi inte gjort något speciellt men endå har jag inte haft tid att sitta vid datorn. Idag har jag och Albin varit en runda i stan och handlat de sista julklapparna och en födelsedagspresent till Albins farmor. Såhär tidigt har jag aldrig varit klar med alla julklappar, det känns otroligt skönt. Har packat in och haft mig nu under eftermiddagen och nu ligger alla fina paket i en stor låda. Tiden har gått fort och nu är det bara 2 veckor kvar till julafton. Ikväll ska vi på kalas och äta smörgåstårta hos Albins farmor. Min andra halva jobbar tyvärr så jag får äta hans bit av smörgåstårtan också. Det ska bli mycket trevligt och gott!


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: