Trettonde April


Godmorgon. Det är jättefint väder idag och jag har redan varit ute på en promenad med vovven till affären för att handla bullar till frukost. Nu sitter jag bara hemma och tar det lugnt och laddar upp inför jobb i eftermiddag. Börjar halv två och jobbar ända till stängning så jag får spara på krafterna så jag orkar stå upp så många timmar. Att vara ute och gå är inga större problem men att stå stilla länge är inte skönt för fötterna och benen. Jag hade verkligen behövt plugga idag också men jag vet inte riktigt var jag ska finna orken. 16 dagar kvar i skolan och jag måste lägga på ett kol...

Besöket hos barnmorskan och ultraljudet gick jättebra igår! Vi kunde tyvärr inte se hela bebisen på skärmen eftersom den är så stor nu men läkaren gick igenom del för del och mätte huvudet, magen och lårbenet. Allt såg fint ut och det är en normalstor bebis som förväntas väga 3,5 kg om den föds "i tid". Nu ska han/hon bara stanna där inne några veckor till och lägga på sig lite mer hull och växa de sista 5 centimeterna.


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: