Torsdag


Vet ni vad jag gör varje torsdagmorgon direkt när jag vaknat? Jag skuttar upp i sängen, sätter igång datorn och går in på h&ms hemsida och hoppas att de fått in massa fina nyheter. Som ni kanske vet fyller h&m alltid på sitt sortiment på just torsdagar och jag har fått som dålig vana att gå in och kika där direkt när jag vaknat. Sjukt, jag vet... Men jag är ju rädd att alla godbitar ska sälja slut annars, man får minsann vara ute i tid. Det måste vara någon typ av shoppingberoende, eller shoppingstörning i hjärnan?

Nu sitter jag iallafall här framför datorn i köket och har precis ätit upp min frukost. Ska snart fixa till mig och gå ut med hunden sen ska jag till skolan på en två timmars föreläsning. Slutar redan klockan tolv så efter det är jag ledig hela dagen. Ikväll ska vi på vår andra föräldraträff. Jag tror vi skulle prata om bland annat amning idag så jag får läsa på lite i amningsboken innan vi ska dit. Se you later!



Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: