Tenta, glass och jobb


Äntligen är tentan över och jag måste säga att det gick otroligt bra. För första gången på väldigt länge kunde jag svara på samtliga tentafrågor utan någon större hjärnansträngning. Sen kan jag ju ha missuppfattat allt och svarat fel på varenda fråga men det är en annan femma. Det kändes iallafall bra och nu kan jag inte göra mer än vänta på resultatet som dyker upp om en vecka.

Jag har bara varit hemma och vänt en snabbis nu för att få i mig lite lunch. Ska snart iväg igen för att jobba.. Jag orkar verkligen inte jobba idag så jag hoppas jag inte behöver stanna så länge. Har ju fått hoppa in extra både igår och idag och det känns i kroppen som skriker efter vila. Jag har tröstat mig själv här hemma genom att äta min nya favoritglass direkt ur paketen - SIA Citronlakrits. MUMS! Nu ska jag gå ut med vovven sen måste jag kila iväg.



Muuuuuuuuuuuuuums!

Tella:

grattis till bebisen i magen. jag har fött två barn.. finns gravidbilder för varje vecka i min blogg om du vill kika och jämföra. sånt e alltid kul. ha en fin dag / tella



SKRIVET DEN: 2010-04-16 KL: 17:33:40 URL: http://tellas.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: