Stockholm om en månad


Om exakt en månad åker jag och älsklingen iväg på en härlig weekend i Stockholm. Vi ska ha det mysigt på ett fint hotell, gå ut och äta, shoppa och bäst av allt - SE LADY GAGA LIVE I GLOBEN! Jag har bokat två nätter i ett dubbelrum på 5-stjärniga radisson blu royal viking hotell mitt i city. Mysiga sängar, badkar på rummet, tillgång till bubbelpool och en stor härlig hotellfrukost. Jag älskar Stockholm, det är en jättemysig stad. Det ska bli underbart att åka iväg en hel helg tillsammans med Stefan. Det blir sista gången det bara är vi två, för nästa gång vi åker någonstans är vi är liten familj på tre personer, hihi!



Behöver jag nämna att jag längtar till den 7e maj?


davi:

Åh vad kul! skulle också se gaga egentligen men glömde beställa biljetterna haha xD har du sett henne live förr? :)



SKRIVET DEN: 2010-04-10 KL: 23:16:37 URL: http://davidberggren.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: