Paus i pluggandet


Det var planerat att jag skulle tentaplugga här hemma hela dagen idag, men så blev det inte riktigt. Fick ett sms imorse att det var kris på jobb så jag var snäll och hoppade in och jobbade ett par timmar i eftermiddags. Trots det lilla avbrottet känns det som om jag endå fått gjort en del. Skriver och skriver och hoppas att allt ska fastna i hjärnan innan tentan börjar imorgon klockan 9. Det blir en till paus i pluggandet nu ikväll då jag ska följa med mamma en sväng ut till väla. Jag har verkligen jättesvårt för att sitta stilla och koncentrera mig en hel dag, jag måste ha små avbrott för att finna motivationen och få hjärnan att börja arbeta igen. Sen är det extra jobbigt nu eftersom jag får ont i ryggen av att sitta och hänga över böckerna för länge. Nåväl, det ska nog gå vägen det här endå. Önska mig lycka till!


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: