Paul Frank baby


Jag har alltid varit en apfantast och är därmed väldigt förtjust i märket Paul Frank. När jag kikade runt på lite olika babyshoppar för ett par dagar sedan såg jag att det finns superfina Paul Frank babykläder! Jag blev bland annat väldigt kär i de fantastiska mjukisoverallerna med öron på, så fina! Overallen är i bomull och skulle vara perfekt en sval sommarkväll, eller när hösten närmar sig. En sån önskar bebisen sig i present! ;)





Overallerna finns på babyshop.se och kostar 549 kr.

Designing good life - Sarah:

Jätte söta! Mysigt att få en sista helg i Stockholm bara ni två. Sen blir det inte mycket ensamtid vilket inte är helt fel det heller... :-)



SKRIVET DEN: 2010-04-08 KL: 14:10:35 URL: http://www.designinggoodlife.se

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: