Min onsdag


Jag kom hem från skolan för en stund sedan och har precis ätit lite lunch. Det blev två Billys panpizza och det var så gott! Antagligen världens sämsta och onyttigaste lunch men jag var jättesugen och jätteghungrig och då finns det ingenting att säga till om. Jag lovar att jag är mer hälsosam i vanliga fall och till sommaren ska jag bli Anna Skipper 2! Klockan är bara strax efter ett och jag har ingenting mer planerat idag. Jag ska bara vara hemma och ta det lugnt, ta ett bad, göra lite fint i lägenheten och plugga så mycket jag bara orkar.

uppdate: Nu har jag deklarerat och skickat iväg ett viktigt mail om en intresseanmälan på ett hus. Det är alltid skönt att ha fått gjort lite vettiga saker.


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: