Fyndlåda från Lundmyr


Jag har beställt en lite kul sak idag, nämligen en fyndlåda från www.barnlycka.se. Fyndlådan kostade 399 kr och innehåller bara saker från Lundmyr of Sweden till ett värde av minst 1000kr. Perfekt för mig eftersom jag är väldigt förtjust i nästan allt från Lundmyr och plaggen i vanliga fall är relativt dyra. Jag beställde ett unisex-paket så nu får jag hålla tummarna för att det ska vara kul saker i. Det ska bli spännande och jag tror inte att jag kommer bli besviken. Det kan bli ett riktigt kap! 


Matilda; 19år och Mamma till Mercedes & Leon:

jag har också funderat på att klicka hem en sån "fyndlåda" men vågar inte riktigt, lägg gärna upp bilder på det du fick sen :)



SKRIVET DEN: 2010-04-17 KL: 22:35:51 URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: