En trevlig påsk


Nu är påsken snart över och jag kan garantera att jag ätit godis för ett år framöver. Jag har fått två påskägg fulla med godis, lite pengar och en jättefin berlock av min kära familj. Det har varit festligheter på olika håll hela helgen och nu är jag så trött att jag snart stupar i sängen. Imorgon måste jag se till att bli lite nyttig för kroppen mår minsann inte bra efter allt socker. Sen måste jag även se till att plugga ordentligt för jag har skjutit upp det hela veckan. Jag känner mig tyvärr allt för omotiverad och vill helst av allt bara ta det lugnt och göra fint här hemma nu de två sista månaderna innan bebisen kommer. Jag får kämpa i tre och en halv vecka till, sen tar jag semester!

Hoppas alla haft en mysig påsk!

Patricia Lindh:

Hej där! :D Åh, ja men de är ju så olika! verkligen från person till person. Bara man mår bra själv så ska man inte tänka på siffran som visar sig på vågen lixom. Ja åt som en häst, men gick inte upp så mkt mer än så.



Men jag trodde aldrig de skulle va så enkelt att gå ner igen, helskotta! men nu kommer de ta stopp, sen får man tokträna bort magen, så den blir fast igen!



Men som du säger, allt är värt det här... att bara få sitt knyte i famnen, så struntar man i ALLT annart kan jag lova.



Kram



SKRIVET DEN: 2010-04-04 KL: 21:41:43 URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: