Todelu

Många har frågat mig om jag gått och grävt ner mig någonstans men nejnej! Jag har haft en intensiv vecka med tentaplugg och nu två eveckor med projektarbete och inspirationen har varit som bortblåst.  Efter helgen ska jag ta tag i bloggen igen och den ska bli bättre än någonsin. Har ju ny digitalkamera och allt så jag ska lära mig ta med den överallt och fylla bloggen men bilder.

Väntar på Louise nu. Vi ska åka ner till stan och träffa Madde och Robban och äta en god fredagslunch. Jag är så sugen på en god sallad eller något annat nyttigt. Är så trött på mackor, pizza, thaimat och alla andra onyttigheter (förutom godis) Hoho. Sen blir det en sväng ut på Väla och leta efter lite mjuka och sköna höstkläder och ett par platta och bekväma höstskor. Vi hörs efter helgen små duvor!



Min lilla Nalle hälsar!


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: