Influensavaccinering

Jag har precis varit iväg och vaccinerat mig mot svininfluensan. Kändes som om det var lika bra eftersom det är många som blir sjuka nu och det skrivs ju dessutom om nya dödsfall varje vecka nu. Får man chansen att vaccinera sig gratis tycker jag man ska ta den chansen och på så sätt hindra att smitta ner folk i sin omgivning. Jag är lite spruträdd men jag bet ihop och det gick jättebra. Stack till pyttelite sen kändes det knappt så det är verligen ingenting att vara rädd för. Visst är det lite obehagligt men vad är det värsta som kan hända? Nu är det iallafall gjort och jag får hoppas att jag inte vaknar upp imorgon och bara kan gå baklänges.. Skämt å sido. Har/Ska ni andra vaccinera er?


catharina:

ja tur en annan redan har legat i svinflunsan redan :P



SKRIVET DEN: 2009-11-17 KL: 23:33:58 URL: http://catharinamodell.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: