Friday

Det är en fin dag idag och jag är på toppenhumör! Har precis ätit en god (sen) frukost som bestod av två rullemackor med baconost och gurka och ett glas godmorgon-juice. Tunnbröd med mjukost är ju det bästa som finns på morgonen, eller rostade mackor med ost och marmelad. Nu ska jag inte bara prata mat här..  Jag ska nog snart fixa till mig lite och köra ut en runda till väla. Jag ska leta efter ett par mjuka leggings och så ska jag handla lite julklappar. Det är lika bra att vara ute i god tid, men det säger man väl varje år sen springer man endå runt på väla på lillejulafton och panikshoppar... Annars vet jag inte vad mer den här dagen har att bjuda på, jag går helt enkelt vänta och se.

Det blir iallafall mer bloggande från min sida idag. Nu börjar jag ju få klagomål från mina vänner som inte länger har koll på vad jag gör om dagarna, haha. Jag ska ladda min kamera nu så kan jag uppdatera er med lite bilder sen. :)

Lollo:

Haha, känner mig träffad angående dedära klagomålen ;) Men känns bra o veta att du tar till dig iaf :) Jag har så tråååkigt här hemma nu, har legat i sängen sedan i onsdags, tror jag får fnatt snart...undrar när jag kan ringa o väcka dig?? Hmmm, får nog vänta tills klockan är 9 iaf ! Puss puss



SKRIVET DEN: 2009-11-21 KL: 06:32:46

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: