Bredare blogg


Har ni märkt att min blogg har blivit bredare? Nu känns det betydligt roligare att lägga in bilder eftersom jag kan få dem betydligt större och det tackar jag underbara tescho för.
Hon är jätteduktig och blev min räddare i nöden, tack!

Jag missade skolan idag. Var helt säker på att jag gick 10-12 men när jag kollade min kalender innan jag skulle sticka såg jag att jag visst gick 8-10 och då var det ju redan försent, typiskt. Jag ska nog fixa till mig och köra ut en sväng till väla istället och hitta mig ett par nya leggings och några tunikor. Sen ska jag ut till Påarp och hämta vovven som nog saknar ihjäl sig efter mig, hihi. Man måste ju fördriva dagen på något sätt och vad är bättre än shopping eller umgås med dem man tycker om?



En inspirerande outfit från stockholmstreetstyle. Leggings med sygga detaljer, enkel vit topp, skinnjacka, coola boots och döskallesjalen - Precis i min smak.


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: