Att skjuta upp saker

Det är jag expert på! Iallafall när det gäller tråkiga saker som jag måste göra men inte känner mig motiverad till. Idag skulle jag plugga hela dagen inför en tenta och nu är klockan helt plötsligt sex på kvällen och jag har fortfarande inte börjat.. Istället har jag strykt massa kläder, rensat min garderob, packat ner alla sommarkläder och för små jeans i lådor och slängt det jag inte använder. Sen har mamma och syster varit här på fika och jag har handlat nya blommor till köket. Med andra ord har jag gjort allt annat än pluggat idag och det kommer jag få sota för. Någon mer än jag som alltid skjuter upp saker?

Nu ska jag laga lite middag och när jag är mätt och belåten ska jag minsann plocka fram böckerna, en stund iallafall.


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: