Trött

Ush jag skulle kunna gå och lägga mig nu. Kom hem från skolan för ett tag sedan och är helt slut i huvudet. Jag ska bara vara hemma en timme till sen ska jag ge mig iväg till stan igen för att dansa. Känner inte riktigt för det idag, men eftersom det bara är en gång i veckan är det lika bra att ta sig i kragen och gå dit. Ikväll ska jag ha en superlugn kväll framför tvn iallafall, den saken är klar.

Innan jag ska iväg ska jag ladda upp med rostade mackor med nutella på. Det är så sjukt gott! Rena rama hälsokosten ju ;)


Madde:

Va söt din blogg blev nu då! Rosa är fint ;)



Du får hänga med mig på dansen nån dag snart. Vi har kommit ganska långt på danserna nu så det är lite roligare att titta på :P



SKRIVET DEN: 2009-03-05 KL: 15:32:46 URL: http://diaryofmadeleine.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: