Slöis

Jag kom hem från skolan för en stund sedan och har precis stoppat i mig två mackor och goda vindruvor. Gick inom en grönsaksaffär och hanlade massa grönsaker, fetaost och god frukt så nu är kylen välfyld med nyttigheter. Nu har jag lite beslutsångest vad jag ska laga till middag ikväll, lax eller fetaostsallad med kyckling?

Jag ska vara hemma och ta det lugnt i några timmar nu sen ska jag ner till stan igen för att ha dansträning. I ärlighetens namn tar det imot lite att gå dit för jag tycker inte det är roligt. Men har jag betalat över tuden kronor för kursen får jag bannemig masa mig dit. Min gamla dansskola jag gick på när jag tävlingsdansade är betydligt bättre, den saker är klar!

Hoppas allt är bra med er idag.
Imorgon är det äntligen fredag igen :)


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: