Myshelg

Nu är det måndag igen och jag måste börja med att säga att jag har haft en superbra helg. I lördags var det kalas för Stefan och vi hade våra familjer här på kaffe & tårta, och alla tyckte det var trevligt. Efter kalaset följde jag med familjen hem och åt middag och hade myskväll hos dem. Jag fick gå och lägga mig efter Robinson eftersom jag skulle upp och jobba redan klockan 5 på morgonen.

Igår efter jobb åkte jag hem till familjen igen och fikade sen på kvällen kom baby och hämtade mig. Vi hade mys hela kvällen och beställde hem mat och spelade spel (kampen mellan man och kvinna). Det blev många skratt och efter nästan två timmars spelande vann mannen. Kom i säng strax efter 12 och jag somnade som ett litet barn.

Idag har jag varit i skolan hela förmiddagen och när jag kom hem la jag mig sängen för att gosa med vovven och somnade en timme. Det behövdes verkligen. Jag känner mig lite krasslig idag, ont i halsen och tung i huvudet. Jag ska bara vara hemma och ta det lugt och titta på tv nu ikväll för jag vill inte bli sjukling..



Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: