Lördag

Jag har haft en trevlig och bra dag idag. Körde en runda till Ikea i förmiddags och handlade lite småsaker till lägenheten. En stor kudde och en mysig pläd till soffan, fler galgar till garderoben och en fin orkide till sovrummet. Små enkla saker kan göra så stor skillnad. Efter Ikea körde jag ut till mormor&morfar och fikade tillsammans med Stefan och familjen och vi stannade till det blev mörk.  Eftersom klockan var ganska mycket när vi kom hem bestämde vi oss för att äta "ute" så det blev en liten tur till BK. Det var mumsigt!

Nu ska jag ta och lägga mig för jag börjar jobba 5 imorgonbitti. Det är djurplågeri men när lönen kommer känner man att det kanske var värt det. Ha en bra lördagskväll allihopa, and dont drink to much.



Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: