Läskig granne

Nu måste jag bara berätta om min mystiska granne, eller mystiska grannar för hennes typ 40 åriga dotter bor också där. "Tanten" är hur trevlig som helst och verkar och ser ganska normal ut men jag har upptäckt lite komstiga saker på sistone. Ibland tidigt på morgonen eller sent på kvällen hör jag ljud utifrån trappen och då brukar jag kika ut genom det lilla titthålet som finns i dörren. Vad ser jag då? Jo en halvnaken granne (Mormortrosor och linne) som står och skurar golvet i trapphuset. Då undrar såklart jag varför man inte kan ta på sig ett par mjukisbyxor eller något när der finns 10 andra som bor i samma hus, och varför man skurar golvet flera gånger om dagen? Jaja, jag har iallafall vant mig nu och håller mig borta när hon skurar golven. Idag var jag dock med om något ännu konstigare. Jag gick ut genom porten klockan 04.30 i morse för att gå till jobb och då hörde jag att grannens dörr låstes upp och någon kom ut. Det var grannes 40 åriga dotter som gick ut där ute helt yrvaken i linne och TROSOR! Hon gick ut och försvann bortför hörnet sen såg jag henne inte mer. What? Lite läskiga människor..


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: