Kundtjänst

Påminn mig att jag aldrig mer ska beställa från halens. Orderbekräftelsen blev skickad till min gamla mail som inte finns längre, blusen jag beställde vill jag ta bort och nu fick jag ett mail om att klänningen jag beställde är slut. Det går inte att följa eller ändra sin beställning direkt på hemsidan utan man måste ringa till deras kundtjänst. Jag ringde dit nu ikväll och fick sitta i telefonkö i en halvtimme innan jag kom fram. Det visade sig att klänningen inte var slut utan de hade bara glömt att uppdatera sidan och jag kan även plocka bort blusen från min beställning men då måste jag ringa tillbaka imorgon. Vilket klabb!

Klänningen kommer iallafall i april och jag hoppas den sitter riktigt snyggt.



Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: