Heidi Klum Slut

Jag har lite otur med mina beställningar. Igår fick jag min klänning och min rosettväska från Nelly men idag lämnade jag tillbaka båda två igen. Klänningen var superfin men satt löst och halkade ner jättelätt så jag hade behövt sy dit axelband för att hålla den uppe och de har jag inte lust med. Väskan var inte alls som jag förväntat mig, den var för liten och plastig så den fick också åka tillbaka.

Heidi Klum t-shirten skulle komma i en senare leverans men nu ikväll fick jag ett mail om att den var helt slut och då blev jag ledsen i ögat. Jag är besatt av den tröjan och letade som en tok på alla webshoppar men den är slut överallt. Då gick jag in på Nelly.se igen och vad såg jag då? Jo, de har fått in t-shirten fast i grått! Jag beställde en direkt!


Nu är jag glad igen. Come to mama!


Johanna:

Den tröjan kunde jag köpt thailand åt dig för 20 kr! finns överallt där.. hehe..



SKRIVET DEN: 2009-03-23 KL: 07:23:06

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: