Tentaplugg

Det finns inget värre än att tentaplugga kvällen innan tenta. Jag vet att man inte ska plugga dagen innan men hur mycket man än pluggar känns det inte som det är tillräckligt. Det är så mycket att trycka in i huvudet så jag får panik. Jag sitter i soffan helt omringad av sammanfattningar på olika böcker om butiksutformning, priser, kunder, service.. You name it! Jag ska göra mig en kopp te nu, får se hur länge till jag orkar sitta uppe. Tyck lite synd om mig...

Till höger om mig finns högar med papper.


Till vänster om mig finns ännu fler högar med papper.

Monkey:



usch jag lider med dig.. hoppas att det går bra att skriva tentan! :)



själv pluggar jag på.. snart deadline på projektet. kram!



SKRIVET DEN: 2009-06-04 KL: 23:57:40 URL: http://www.monkeypig.se
Madde:

Stackare ;/ Tänk på att vi ska fika efteråt imorgon :) Lycka till!! Puss



SKRIVET DEN: 2009-06-05 KL: 00:46:00 URL: http://diaryofmadeleine.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: