Student och regn

Det har ösregnat och blåst konstant sedan igårkväll, när tar det slut? Jag lider med alla studenter som ska springa ut i detta väder och sedan åka genom stan i sina fina bilar och flak i värsta tänkbara väder. Humören lär endå vara på topp och adrenalinet rusar i blodet endå, för det är ju trots allt studenten jag pratar om.

Sötsyster precis åkt hem så nu har jag en halvtimmes lugn och ro innan jag och min älskling ska iväg till väla och handla en present till hans bror som vi ska till ivkäll. Sen ska vi bege oss ut i regnet och titta på utpringet från idrottenshus, där alla rönnowskaelever befinner sig. Det blir ingen långklänning som jag tänk mig utan istället blir det fleecetröja och softshelljacka för att hålla mig varm och torr. Hoppas att jag har ett paraply liggandes här någonstans...


emma♥:

wow, vilken häfdig bild !



SKRIVET DEN: 2009-06-12 KL: 18:56:35 URL: http://esurell.blogg.se/
emma♥:

nu har jag bakat cupcakes ! <3



SKRIVET DEN: 2009-06-12 KL: 21:14:07 URL: http://esurell.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: