2 år sedan

Jag börjar nästan gråta när jag tänker tillbaka på studenten för två år sedan. Det var en av de lyckligaste och bästa dagarna i mitt liv och jag var omringad av de bästa människorna på jorden. Klasskamraterna vid utspringet, min bästa barndomsvänner på släpet genom stan och min fina familj och släkt på mottagningen hemma. En dag jag kommer minnas hela livet.

Jag önskar all lycka till alla som tar studenten imorgon. Njut av dagen fullt ut!


Börjar morgonen med champangefrukost och jordgubbar. SKÅL!


Hela klassen sänger farväl och lycka till innan det är dags för utspring.


Utspringet. Vilken känsla!


Sitter på släpet med mina underbara barndomsvänner. Åker genom stan och skriker.


My J:

verkar så himla kul! har aldrig tagit stundenten :(



SKRIVET DEN: 2009-06-12 KL: 13:44:26 URL: http://mitsukononame.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: