1 vecka

Oj, jag har inte bloggat på en hel vecka!
Jobb och sol är en bloggares värsta fiende.

Idag är det söndag och jag har haft en toppenhelg. I fredags var jag på fest i norra hamnen och sen ägde jag och Lollo dansgolvet inne på harrys hela natten. Vi hade riktigt roligt och jag var inte hemma förän halv 4 på natten. Igår åkte jag och min älskling ut till Ängelholms hembygspark och hade picknick och klappade djuren. Sen åt vi middag på en restaurang i Ängelholm och hade det sådär mysigt som man ska ha på sommaren.

Nu står det jobb 14-23 på schemat måndag-fredag och jag undrar hur jag ska överleva?


Madde:

Jenny, Jenny, det händer inte mycket i bloggen nuförtiden. Hoppas att du inte jobbar ihjäl dig!

Ska vi hitta på nåt på fredag? Vi ska äta lunchbuffé på asian garden sen blir det kanske utgång på kvällen. Är du på? Puss



SKRIVET DEN: 2009-07-08 KL: 00:38:15 URL: http://diaryofmadeleine.blogg.se/
Therese:

Vilken fin blogg du ahr ! :):)



SKRIVET DEN: 2009-07-08 KL: 14:47:10 URL: http://theresekaarlssson.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: